Ciszewski MSL z lodami Algida

150x110

Agencja Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z liderem rynku deserów i impulsowych przekąsek lodowych, marką Algida należącą do grupy Unilever. Agencja odpowiada za stworzenie strategii komunikacyjnej, której realizacja przypada na lato 2012.

Obsługą Algidy zajął się zespół Consumer Goods & Lifestyle, kierowany przez Zofię Bugajną. Współpraca obejmuje wprowadzenie nowości lodowych w sezonie 2012 oraz działania media relations dla master brandu Algida, jak również marek Magnum, Carté d’Or i Algida Śmietankowa. Agencja przygotuje także dedykowane kampanii aplikacje internetowe, które zrealizuje zespół Marty Zielińskiej z Ciszewski MSL Internet. Na lipiec oraz sierpień 2012 zaplanowano blogger relations i inne działania e-PR. Organizowany przez Ciszewski MSL launch nowości Algidy, odbył się 10 maja 2012r. Przeprowadzono go w formie warsztatów kulinarnych pokazujących nietypowe możliwości wykorzystania lodów w potrawach. Prowadzeniem i smakowitymi przepisami na Chłodnik Arbuzowy z Max X-POP czy Kaczkę z lodami sorbetowymi Carte d’Or, zajęła się Anna Starmach, znana z programu Gotuj o Wszystko TVN. Warsztaty cieszyły się dużym zainteresowaniem, udział w nich wzięło 70 dziennikarzy.

Ciszewski MSL pracuje z Unilever od 3 lat. Algida dołączyła do portfolio obsługiwanych przez agencję marek, w której znajdują się także Axe i Rexona. „To kolejny projekt, który realizujemy dla firmy Unilever. Nasza współpraca stale się rozwija, dzięki strategicznemu podejściu, kreatywnym rozwiązaniom i wysokiej skuteczności działań”, powiedział Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.

O MSLGROUP

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz  atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej:

www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.

O Publicis Groupe

Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe